top of page
  • Yazarın fotoÄŸrafıAli TavlaÅŸoÄŸlu

Ben bir gün dedim ki

Ben bir gün dedim ki:

Kim duyacak sesimi?

Ve bağıra çağıra baktım gökyüzüne,

Ellerim boş; yüreğim sancılı.

Daralmış kılı kırk yaran damarlarım kaygılı

Yırtarcasına soluğum boğazımı

Umutsuz, kimsesiz, yalnız, kahırlı...


Ben bir gün dedim ki:

Nerede benim sahibim?

Ben hangi yolun yolcusu, bir harabeyim..

Üstüm başım ve dahası ruhum yırtık,

Nereden geldim nereye gitmekteyim?


Ben bir gün dedim ki:

Yok mu elimden tutan,

Annemin merhameti gibi bağrında beni yutan?

Tanıdık sıcak bir buğu,

Ä°lik esinti kokusu daim olan?


Ben bir gün dedim ki:

Aslında o her gün bana dedi ki:

Alem benim; ben alemim,

Varlığım, senin senetin.

Biliyorum, nerden geldim nereye gideceÄŸin,

İman et gördüğün görmediğin,

Korkma! Ben senin tek sahibinim..


ziya'N


89 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Bir Eylül

Beyaz....

bottom of page