top of page
  • Yazarın fotoğrafıAli Tavlaşoğlu

Elhamdülillah Alâ Külli Hal

Güncelleme tarihi: 5 Oca 2023



Allah’ım, istemek kapısını bizlere açtığın için

Sana şükrümü eda ediyorum.

Senden başka kimseden istememeyi öğrettiğin için

İstersem olacakları gösterdiğin için

Olmuş ve olacaklar için şimdiden sana şükrediyorum..


Allah'ım Cemal ve Kemali'nin tecellisine

Beni şahit ettiğin için sana teşekkür ediyorum..

Yeryüzünde kibrin sadece sana yakıştığını gösterdiğin için

Kibri kendine yakıştıranları kendilerine güldürdüğün için

Beni isyan etmekten alıkoyduğun için sana teşekkür ediyorum..


Allah’ım Rezzak ismine güvenip

Açacağın kapının eşiğinde senden medet beklerken,

Beni günahlarımla beraber dergahı izzetine kabul ettiğin için

Ümitsizliği yeis bilip yine de karamsarlığımla sana sitem ederken,

Beni yüzüstü bırakmadığın için sana binlerce kez hamdımı niyaz ediyorum..


Allah'ım noksansız ve kusursuz sıfatlarınla,

İçimde dile getiremediğim onca şey varken hem de

Karanlık gecede; kara taşın üzerinde,

Kara karıncanın ayak seslerini duyduğun gibi

Yüreğimden geçenleri de duyduğun için binlerce kez şükürler olsun.,


Allah'ım, ey isimlerin sultanı güzel Allah'ım,

Bana bu canı verip bu yaşa erdirdiğin için

Yüreğimde sevgini barındırıp

Sevdiğin kullar arasına beni de kattığın için


Allah'ım beni sevdiğin için sana teşekkür ediyorum..


نورفسان






72 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Bir Eylül

Beyaz....

bottom of page