top of page
  • Yazarın fotoÄŸrafıAli TavlaÅŸoÄŸlu

Gönül Gözümle Gördüm

Üzerine rahmet yağan beşerlerin; kurak vak'aları sulayan pınarlarını, Kevser'in altın oluktan akıp; Muhammedin ümmetini suladığını, Zikirleri farklı Rableri aynı ruhların; Duasına amin diyen 300 melaikeyi gördüm.. Başkasının günahına ağlayan zatların; Ahdi belayı selamladığını, Rüknül imamiye yüz sürmüş bedbahtların; Rabbenalarla yakarışlarını, Kuranı azimu şanın nurunu; Elbisesi yamalı bir zatın yüzünde gördüm.. Ateşin haram kılındığı İbrahim'i; Hareminde, mükerremede, Kurban edilmesin diye kurban verilen İsmail'i; Hicrinde, Cennetten esen yelde, Cehennemi haram kılacak şefaatin Mukaddes ismini; yalnızca Altın kapılarda gördüm. Bir ayağı çukurda, beli kırılmışları; Hufreyi Mircanda, Enaniyet abidelerini, altın mikrofonlarıyla; Cibril makamında, Azığına isyan edenlerle Yiyecek aş bulamayanları

Aynı safta namaz kılarken gördüm. Lafzı celili gül kokulu siyah örtüde 70 meftun elçiyi ise çeperinde Rabbin Esmaül hüsnasını Tavaf eden müminlerin simalarında gördüm Ev sahibi validemi Kapalı kapıların ardında Meleklerin giydirdirdiği elbisesiyle Ashabı ikramla birlikte Ümmete Şefaat dağıtırken Muallanın bahçesinde gördüm Af için mültezemde yalvaran ceddimin Kavuşmasını arafatın tepesinde 224 bin ashabına veda eden Resulümün kokusunu dağın eteğinde Alameti kıyamet olan yeşilliğe Yardım ettiğimizi Arafatın bahçesinde gördüm




Birçok imgeyi barındıran bu yazıda anlaşılmayan veya merak edilen bir dize varsa lütfen benimle iletişime geçin, açıklamaktan mutluluk duyacağım.

65 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Bir Eylül

Beyaz....

bottom of page